Waarom verkopen met Vastgoed CHASE?

Uw huis of appartement verkopen is één van de belangrijkste stappen in uw leven en roept heel wat vragen op :

  • Hoeveel is mijn woning waard? Op wie kan ik rekenen voor een juiste en realistische schatting?
  • Hoe kan ik een nieuw huis kopen wanneer mijn huidige nog niet is verkocht?
  • Aan welke wettelijke regels moet ik voldoen om mijn woning te verkopen?
  • Welke documenten en attesten moet ik hebben om mijn eigendom te verkopen?
  • Ben ik verplicht een EPC (EnergiePrestatieCertificaat) en een elektrische keuring (KEI) te hebben?
  • Waar bekom ik mijn bodemattest? Wat is dat voor iets, een kadastrale legger?
  • Heb ik een vastgoedmakelaar nodig voor de verkoop van mijn woning?
  • Hoe kan ik het best onderhandelen over een bod op mijn huis?
  • ...

Kortom vragen genoeg. Met Vastgoed CHASE krijgt u de juiste antwoorden op al uw vragen over de verkoop van vastgoed.
 

1. EEN REALISTISCHE SCHATTING

Dé hoeksteen van een succesvolle verkoop is een juiste schatting van de waarde van uw huis, appartement, studio, garage, grond of ander onroerend goed. Dit bepaalt uw concurrentiepositie op de vastgoedmarkt en zorgt ervoor dat de juiste potentiële kopers uw woning in het vizier krijgen. Bij ons kan u rekenen op een no-nonsense beleid en dus een transparant en correct advies bij de waardebepaling van uw vastgoed.
 

2. MEER DAN 1.000 VERKOCHTE PANDEN 

De afgelopen vier jaar verkocht Vastgoed CHASE meer dan duizend huizen, appartementen, studio's, garageboxen, gronden, opbrengsteigendommen en commercieel vastgoed in de regio Antwerpen. Dat moeten weverdienen, elke dag. Het is dus duidelijk, met Vastgoed CHASE kiest u voor een specialist in de verkoop van immobiliën.
 

3. WIJ DOEN ALLE ADMINISTRATIE VOOR U

Wanneer u uw woning wenst te verkopen bent u wettelijk verplicht om heel wat inlichtingen in te winnen, heeft u verschillende attesten en documenten nodig, moet u de nodige stedenbouwkundige informatie kenbaar maken en dan heeft u nog niet eens foto's genomen. Als uw vastgoedmakelaar nemen wij dit alles op ons en staan dus borg dat het dossier voor de verkoop van uw woning steeds volledig is en voldoet aan alle regels. We ontzorgen u als het ware van de papiermolen.
 

4. EEN DOORDACHTE PUBLICITEITSCAMPAGNE

Een woning verkopen is meer dan even een advertentie op Immoweb plaatsen. We bieden u een enorme meerwaarde om uw pand strategisch te lanceren op de immomarkt.
Allereerst komt onze professionele fotograaf langs om uw pand op de beste manier in beeld te brengen. Als vastgoedmakelaar beschikken we over meer opvallende advertentiemogelijkheden op de vastgoedportals zodat uw pand echt opvalt tussen de vele andere. Bij ons vastgoedkantoor zijn heel wat kandidaat-kopers ingeschreven, die we bij de lancering van uw pand in avant-première op de hoogte brengen. Onze bekende blauw-rode borden kan u uit het straatbeeld niet wegdenken. Dat is geen toeval.
 

5. WE HOUDEN U ALTIJD OP DE HOOGTE

Als verkoper-klant van Vastgoed CHASE kan u rekenen op een persoonlijke service en een transparante communicatie. Uw vaste contactpersoon volgt uw dossier van A tot Z op en is gedurende het volledige verkoopproces uw vaste aanspreekpartner. Hij of zij houdt u constant op de hoogte van de belangrijke gebeurtenissen, zorgt voor de nodige opvolging van elke kandidaat-koper, helpt u met de onderhandelingen en zorgt dat ook administratief steeds alles in orde is.
Elke maand ontvangt u bovendien per mail een volledig rapport met alle acties die Vastgoed CHASE voor u heeft uitgevoerd.
 

6. WE SPELEN KORT OP DE BAL MET BEZICHTIGINGEN

Wanneer een kandidaat-koper zich aanmeldt dan zorgen we ervoor dat hij of zij de woning snel kan bezoeken. Het ijzer moet men nu eenmaal smeden als het heet is. Ons team van gepassioneerde medewerkers is flexibel om ook buiten de kantooruren kandidaten verder te helpen in hun zoektocht naar een passende woning. Dankzij onze Vespa scooters is zelfs het spitsuur geen probleem. Elke bezoeker wordt ook altijd verder opgevolgd en hun feedback kan u lezen in uw maandelijks rapport.
Wordt er een bod gedaan dan wordt u meteen op de hoogte gesteld en verder geadviseerd.
 

7. WE HELPEN U MET DE ONDERHANDELINGEN

Krijgt u een bod van een kandidaat-koper dan staan we u met raad en daad bij. Onderhandelen over de uiteindelijke verkoopprijs is geen sincecure en net daarom rekent u op onze jarenlange ervaring op de vastgoedmarkt om uiteindelijk aan de best haalbare voorwaarden uw pand te kunnen verkopen.
 

8. EEN SLUITENDE VERKOOPOVEREENKOMST

Wanneer u met de koper een akkoord bereikt, zorgen wij voor een sluitende overeenkomst, in nauwe samenwerking met uw notaris en die van de koper. Bij de meeste verkopen gelden er opschortende voorwaarden, de bekendste is dat de koper als voorwaarde het bekomen van een hypotheek stelt. Dit naast een aantal andere wettelijke opschortende voorwaarden. Ook hier kan u rekenen op onze inzet om alles heel correct op papier te zetten en het verdere verloop op te volgen. Eenmaal de verkoop definitief is, zorgen we dat het volledig dossier naar de notaris gaat, die dan de akte kan verlijden.

Vraag uw gratis schatting aan

03 740 03 90

info@vastgoedchase.be
       of
Vul ons contactformulier in

Vraag ons volledig vrijblijvend advies voor de verkoop van uw eigendom.
Contacteer ons. 03 740 03 90 - info@vastgoedchase.be
Of kom langs bij ons op kantoor.
U gebruikt een verouderde browser. Upgrade nu naar een moderne browser om ten volle gebruik te kunnen maken van alle functies van onze site:
Chrome |  FireFox |  Opera |  Safari |  Internet Explorer